Newsletter
Prijavite se na naš newsletter i dobivajte na e-mail najnovije ponude.
Možemo za Vas organizirati aviokarte, transfere, hotelski smještaj i izlete prije i poslije krstarenja!
Cijene su informativnog karaktera koje su podložne promjenama. Za dobivanje točne cijene potrebno je kontaktirati agenciju. Na nekim polascima, navedene cijene vrijede samo za dvokrevetne kabine, dok su cijene za trokrevetne i četverokrevetne kabine veće. Lučke pristojbe su uračunate u cijenu.
Za one koji žele imati na raspolaganju alkoholna i bezalkoholna pića tijekom dana, te onima koji za aperitiv i nakon večere posebno uživaju u koktelima.
Paket uključuje:
Napomene:
Izračun je rađen na osnovi najmanje 2 putnika. U slučaju promjene elemenata izračuna, odnosno tečaja valute, Organizator putovanja, zadržava pravo izmjene cijene.
Važna napomena: za državljane Republike Hrvatske potrebna je važeća putovnica, koja mora vrijediti još najmanje 6 mjeseci od dana završetka putovanja.Neispravne putne isprave, koje imaju za posljedicu odustajanje od putovanja, ni u kojem slučaju ne obvezuju Agenciju, te se primjenjuju uvjeti otkaza putovanja. Agencija zadržava pravo promjene redoslijeda programa, ali se obvezuje da će se program izvršiti u cijelost.
Upute i opći uvjeti putovanja za turističke aranžmane sastavni su dio programa i ugovora o putovanju. Za ovo krstarenje vrijede Opći uvjeti Costa Cruises za kabine kategorije Basic: 90 dan i više dana prije polaska 30% cijene aranžmana, 89 – 45 dana prije polaska 50% cijene aranžmana, 44 – 30 dana prije polaska 75% cijene aranžmana, 29 – 0 dana prije polaska 100% cijene aranžmana, nakon polaska i “no show” 100 % cijene aranžmana, nepotpune i/ili nevažeće putne isprave/vize 100 % cijene aranžmana, promjena imena putnika moguća je do 7 dana prije polaska broda uz doplatu od 50 € po promjeni, od 7 – 0 dana prije polaska primijenit će se otkazne stope, promjena datuma polaska - primjenjuju se gornje otkazne stope.
Podaci sadržani u ovom materijalu obvezuju Organizatora putovanja koji pridržava pravo njihove izmjene i u tom slučaju mjerodavno je ono što su stranke ugovorile prilikom sklapanja Ugovora o organiziranju putovanja.
za otkaze putovanja od strane putnika vrijede otkazni rokovi navedeni u Uvjetima putovanja, te Vas ljubazno molimo da iste pročitate. Ukoliko želite uplatiti policu Osiguranja od otkaza (u tom slučaju ostvarujete pravo na povrat), molimo da nas kontaktirate. Ista se može uplatiti i ugovoriti isključivo prilikom prve uplate do 15 dana pred putovanje !!!
Molimo da se o rizičnosti putovanja u pojedine zemlje informirate na službenoj stranici Ministarstva vanjskih poslova i europskih integracija Republike Hrvatske https://mvep.gov.hr/
Jednokratno plaćanje:
On-line plaćanje na rate bez kamata:
Upute i opći uvjeti putovanja za turističke aranžmane sastavni su dio programa i ugovora o putovanju. Svojim potpisom na ugovoru o putovanju i/ili uplatom suglasni ste s navedenim uvjetima, stoga molimo cijenjene putnike da pozorno pročitaju uvjete.
Molimo da se o rizičnosti putovanja u pojedine zemlje informirate na službenoj stranici Ministarstva vanjskih i europskih poslova, https://mvep.gov.hr/. Kategorizacija hotela odgovara lokalnoj kategorizaciji. Organizator zadržava pravo promjene redoslijeda realizacije programa.
putovnica koja vrijedi minimalno 6 mjeseci, računajući datum od dana završetka putovanja
Isključiva odgovornost je na putniku da osigura sve potrebne putne isprave za nesmetan odmor na jednom od brodova za kružna putovanja i da s njima po potrebi raspolaže. Molimo sve putnike da prije putovanja provjere sa svojom putničkom agencijom, vladinim agencijama, veleposlanstvom ili konzularnim uredom sigurnu i valjanu informaciju o ispravama koju su potrebne za ukrcaj na brod i da raspolažete valjanom putnom ispravom za zemlju/e koje posjećuje. Putnicima bez odgovarajuće putne isprave/dokumentacije ukrcaj neće biti odobren. Ograničenja za svaku zemlju mogu se razlikovati ovisno o državljanstvu putnika. Povrat iznosa za kupnju valjane putne isprave (vize) neće se izvršiti ukoliko putnik na ukrcaju ne posjeduje odgovarajuću putnu dokumentaciju.
zdravstveno osiguranje koje uključuje pokriće u slučaju oboljenja od COVID-19, osiguranje od rizika otkaza i prtljage
Preporučujemo svim putnicima zdravstveno osiguranje važeće u svim državama koje se posjećuju tijekom putovanja, a koje pokriva troškove povratka u zemlju iz koje dolaze, u slučajevima ozljeda, smrti i bilo koje druge vrste rizika. Usluge liječnika na brodu se naplaćuju zato preporučujemo osiguranje koje će pokriti/vratiti moguće troškove te vrste.
ukinuta sva Covid ograničenja koja se odnose na ukrcaj (zahtjevi za testiranje i cijepljenje) s trenutnim ucinkom. (posebni lokalni zahtjevi jos uvijek mogu biti na snazi u nekim zemljama).
- Gosti će morati dati svoje kontakt podatke kako bi dobili sve potrebne informacije
- Preporuča se rezervacija paketa usluga i proizvoda unaprijed kako bi se izbjegli redovi, osigurali prolazi i uštedio novac u odnosu na cijene istih usluga i proizvoda kupljenih na brodu
- Morat ćete izvršiti web check-in prijavu kako bi primili svoje putne karte, uključujući najnovije informacije i ispunili obavezan upitnik o vašem zdravlju
Poštujući pravilnu proceduru ukrcaja izrazito je bitno u luku ukrcaja stići sa svojim putnim dokumentima i ispunjenim obrascem osobnih podataka koji se nalaze u e-karti.
Putni dokumenti izdati će se samo ukoliko su svi podaci putnika uneseni ispravno i ažurno. Molimo provjerite unesene podatke: Ime, Prezime, Datum rođenja, Mjesto rođenja, Spol, Nacionalnost, Broj putne isprave, Mjesto izdavanja putne isprave, Valjanost putne isprave i informacije osobe za kontakt u slučaju hitnosti (Ime, Prezime i kontakt broj). To se ne odnosi na osobu koja putuje s vama već osobu koju kompanija može u bilo koje vrijeme kontaktirati. U slučaju da imate nepotpune podatke slobodno ih unesite putem našeg mrežnog "Check-In-a"prije ukrcaja.
Web Check-In stvoren je radi vaše udobnosti i mira, kako bi vam pomogao vaše putovanje započeti opušteno. Uključite računalo i pripremite se za svoje putovanje. Dovoljno je svega nekoliko sekundi da unesete podatke sa svojih dokumenata i ukrcajne karte!
Poveznicu za web check in možete naći na https://www.proputuj.hr/krstarenja/info-zona/web-check-in
Ukrcaj putnika započinje u vrijeme prijavljivanja za ukrcaj (check-in) naznačeno na vašoj ukrcajnoj karti.
Check-In završava dva sata prije polaska broda.
Iz sigurnosnih razloga, osoblje zaduženo za sigurnost može pregledati prtljagu gostiju te oduzeti bilo kakve stvari za koje smatraju da bi mogle ugroziti sigurnost putnika ili posade kao što su noževi, skalpel nožići, švicarski noževi/škare, mačevi, glačalo, čavli, šila, samostreli, spremnici s nadražujućim plinovima, raspršivači za samoobranu, kuhala za kampiranje, zapaljive tekućine poput benzina za upaljač, otrovne i zarazne tvari, dronove i pametni telefon model Galaxy Note7. Takve će stvari biti oduzete i zaplijenjene. Vatreno oružje nije dopušteno unositi na brodu. U slučaju pronalaska oružja od putnika će se odmah zahtijevati iskrcaj.
Na terminalu:
1) Uručiti prtljagu nosačima zaduženim da je prenesu u kabinu putnika. Na svakom komadu prtljage treba prethodno nalijepiti etikete s upisanim podacima o putniku: ime i prezime, ime broda, broj kabine, datum i luka ukrcaja (Navedena etiketa nalazi se na putnoj karti).
2) Prijaviti se na šalter za Check-In radi provjere putnih karata i putnih isprava.
3) Krenuti prema sigurnosnoj kontroli. Imajte na umu, da vam osoblje može oduzeti bilo koji predmet za koji procjeni da bi mogao ugroziti sigurnost na brodu.
4) Nastavite sa svojom ukrcajnom kartom prema ulazu na brod gdje ćete obaviti standardno uzimanje sigurnosne fotografije.
Na brodu:
5) U svojoj kabini pronađite vašu brodsku karticu. Kartica koja ujedno služi i kao ključ kabine je magnetska kartica koja se na brodu upotrebljava za sve vrste plaćanja: izlete, račune u baru, upotrebu praonice, usluge u kabini, frizera, u salonu za uljepšavanje, duty-free trgovini, foto galeriji i za brodsku uslužnu pristojbu.
6) Za aktiviranje kupnje s brodskom karticom putnici moraju povezati svoju brodsku karticu sa svojom debitnom ili kreditnom karticom
7) Dužni ste sudjelovati na sigurnosnim vježbama neposredno nakon ukrcaja
8) Savjetujemo vam da sudjelujete na prezentaciji gdje ćete saznati sve bitne informacije oko potpunog korištenja vaše brodske kartice
Putnicima sugeriramo da ograniče prtljagu na dvije putne torbe po osobi (veličina ne bi trebala prelaziti 90 x 75 x 43 cm ni težinu od 23 kg po torbi), te dva komada ručne prtljage po osobi (ne bi trebala prelaziti veličinu 56 x 45 x 25 cm ni težinu od 23 kg po torbi).
Slijedite upute zrakoplovne kompanije.
Na svim prekooceanskim krstarenjima (pozicionirana krstarenja) do i od Kariba, Južne Amerike, Južne Afrike i Bliskog istoka, spomenute smjernice predstavljaju maksimalne veličine dopuštene po osobi, pod uvjetom da, ni u kom slučaju, maksimalni iznos prtljage u kabini ne prelazi 100 kg i/ili 8 komada prtljage svih putnika u jednoj kabini. Svaki komad prtljage koji prelazi dopuštene granice neće biti prihvaćen prilikom prijave na šalteru. Putnici koji namjeravaju prijeći te granice pozivaju se da se prilikom rezerviranja obrate brodarskoj kompaniji izravno ili preko svojih putničkih agenata za informacije o tome kako, uz dodatnu naknadu, prevesti višak prtljage od dopuštene odvojeno putem teretnog transporta.
Sva prtljaga mora se držati u kabini, tako da su svi izlazi slobodni. Putnici se pozivaju da ne zaborave ponijeti etikete za prtljagu koje su nužne za ukrcavanje, te da ih zalijepe za putne torbe pri dolasku u luku ukrcavanja (etikete se nalaze u putnim dokumentima). Vrijedne predmete putnici nose na vlastitu odgovornost. Savjetujemo putnike da lijekove, dokumente te slične osobne predmete nose isključivo u ručnoj prtljazi.
Osiguranje putnika se može ugovoriti preko putničke agencije ili brodara prema navedenim uvjetima; za više detalja kontaktirajte svoju putničku agenciju.
Dječja kolica i invalidska kolica dozvoljeno je unijeti na brod ali se obavezno moraju najaviti prilikom rezervacije krstarenja u vašoj putničkoj agenciji. Za krstarenja kojima prethodi let kontaktirajte zrakoplovnu kompaniju.
Sigurnosno osoblje može od putnika tražiti provjeru prtljage u bilo kojem trenutku te oduzeti bez odgovornosti svaki predmet za koji smatra da će ugroziti sigurnost ostalih putnika, posade i broda. Navedeni predmeti su: oružje, oštri predmeti, kuhala, glačala, pegle za kosu itd. U slučaju pronalaska oružja putniku će se zabraniti ukrcaj.
Brodar zadržava pravo oduzeti pića koja pronađemo kod bilo kojeg putnika u prtljazi. Imajte na umu kako putnici ne smiju unijeti na brod zapakiranu hranu.
Imajte na umu kako vrijedne predmete na brod nosite na vlastitu odgovornost. Putem brodara možete osigurati navedene predmete prema valjanim uvjetima osiguravajuće kuće.
Provjerite veličinu i težinu svoje prtljage sa zrakoplovnom kompanijom. Zrakoplovna kompanija zadržava pravo naplate prekoračenja i višak prtljage. Brodar ne prihvaćaju nikakvu odgovornost za probleme koji se mogu pojaviti s avio prijevoznikom. U slučaju gubitka prtljage nudimo pomoć u pronalasku vaše prtljage u suradnji sa zrakoplovnom kompanijom. Učinit ćemo sve potrebno kako bi vašu prtljagu pronašli i vratili je na brod u jednu od sljedećih luka ticanja. Kako bi što brže pronašli vašu prtljagu molimo vas da nam odmah dostavite P.I.R. (Property Irregularity Report) formular kojeg ste primili od Lost&Found službe u zračnoj luci.
Stvari koje NE smijete pakirati i unijeti na brod: alkohol, oružje, oštre predmete, glačala, hranu i piće, dronove, pametni telefon model Galaxy Note7
Stvari koje slobodno ostavite kod kuće: ručnici za bazen, sušila za kosu (naći ćete ih u kabini), cigarete, kreme za sunčanje i kozmetičke proizvode (dostupni su u brodskim prodavaonicama)
Stvari koje trebate imati u ručnoj prtljazi: novac, nakit, električne uređaje, lijekove, pelene i ostale vrijedne predmete
Zbog svog zdravlja i svoje sigurnosti, obavezno na putovanje ponesite svoje lijekove i imajte ih tijekom trajanja cijelog krstarenja.
Putnicima savjetujemo da se prije krstarenja raspitaju kod nacionalne zdravstvene službe o preporučenim cijepljenjima. Putnička agencija i brodar se odriču bilo kakve odgovornosti prema putnicima koji se ne pridržavaju uputa o prevenciji zaraznih bolesti.
Costa Diadema je brod napravljen 2014. godine, stvoren je za opuštanje i zabavu s mnoštvom aktivnosti, blistavim barovima, gurmanskim restoranima i spa dijelom. Među posebnim značajkama koje se ne smiju propustiti: cijela paluba posvećena je djeci s dvorcem i gusarskim galionom te terasa na palubi 5 za šetnju i uživanje u aperitivu pri zalasku sunca: prava poslastica za odmor u savršenom talijanskom stilu. Kabine na našem vodećem brodu su elegantne, dobro opremljene i prostrane za do pet gostiju. U bilo koje doba dana i noći bit ćete razmaženi izborom aktivnosti: sport, igre, veliko kazalište na tri kata , a vi također možete izaći na pozornicu s Tu sì que Vales. a zatim Aperol Spritz Bar za koktel prije noći plesa u diskoteci, igraonica za povratak u djetinjstvo i pravi njemački pub.
Bergen je sa 260.200 stanovnika (2010.) te 384.100 stanovnika šireg gradskog područja (Veliki Bergen), drugi po veličini grad u Norveškoj. Smješten je na jugozapadnoj obali Norveške u administrativnoj regiji Hordaland, čije je upravno središte. Urbana jezgra Bergena nalazi se između planina koje mještani nazivaju de syv fjell („Sedam planina”, po uzoru na sedam rimskih brežuljaka), iako broj stvarnih planina ovisi o definiciji istih. Njegovo povijesno središte, Bryggen (norveški za „pristanište”; korijen imena i flandrijskog grada Bruggea), sa zgradama iz vremena kada je pripadao hanzeatskom udruženju trgovačkih gradova, upisano je na UNESCO-ov popis mjesta svjetske baštine u Europi 1979. godine. Bergen je također važno kulturno središte regije kao neslužbena prijestolnica zapadne Norveške, a bio je i jedan od devet europskih glavnih gradova kulture 2000. godine. Osim toga, jedan je od glavnih gradova norveške naftne industrije. Bergen je poznat po obilnim i dugotrajnim kišama. Godišnja količina padalina je oko 2.250 mm/m², a najdulje zabilježeno neprekidno kišno vrijeme bilo je od 3. siječnja do 26. ožujka 1990. godine.
Geiranger je malo turističko selo u regiji Sunnmøre u okrugu Møre og Romsdal u zapadnom dijelu Norveške. Najbliži grad je Ålesund. Geiranger je dom spektakularnog krajolika, a Lonely Planet ga je proglasio najboljim odredištem za putovanja u Skandinaviji. Od 2005. područje Geirangerfjorda uvršteno je na UNESCO-ov popis svjetske baštine. Vodopad Sedam sestara nalazi se zapadno od Geirangera, nasuprot vodopada koji se zove "Prosac."
Hellesylt je malo selo u općini Stranda u okrugu Møre og Romsdal u Norveškoj, a nalazi se na vrhu Sunnylvsfjordena, koji je ogranak Storfjordena, a od kojeg se u blizini odvaja poznatiji Geirangerfjorden.
Selo ima površinu od 0,44 četvornih kilometara i oko 260 stanovnika.
Ljeti tisuće turista svaki dan putuje ili boravi u Hellesyltu. Većina njih ide trajektom do obližnjeg sela Geiranger, koji u sezoni vozi svakih sat i pol. Selo je okruženo planinama i dolinama. Crkva Sunnylven nalazi se u Hellesyltu, koji je bio administrativno središte bivše općine Sunnylven.
Kopenhagen je glavni grad Danske, ima 777 218 stanovnika (2018.). Čini jezgru šireg urbanog područja Kopenhagena (1 627 705 stanovnika) i šireg gradskog područja (2 057 737 stanovnika). Nalazi se na istočnoj obali otoka Zelanda, a odvojen je od švedskog grada Malmöa tjesnacem Øresund. Most Øresund povezuje dva grada željeznicom i cestom. Izvorno je bio vikinško ribarsko mjesto osnovano u 10. stoljeću, glavnim gradom Danske postao je početkom 15. stoljeća. Grad je kulturno, gospodarsko i državno središte Danske i jedno od glavnih financijskih centara Sjeverne Europe. Glavne atrakcije grada su park Tivoli, kip Male sirene, palača Amalienborg i Christiansborg, Rosenborg, mnogi muzeji i četvrti kao što je Christiania.
Abu Dhabi / Doha / Dubai / Sir Bani Yas
Barcelona / Cagliari / Civitavecchia - Rim / Marseille / Napulj / Savona
Civitavecchia - Rim / Genova / Ibiza / Marseille / Palermo / Venecija
Barcelona / Genova / La Goulette / Marseille / Napulj / Palermo